افتادن در گل و لای ننگ نیست. ننگ دراین است که آنجا بمانی« مثل آلمانی »
ما را در سایت همسفر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 284 تاريخ: شنبه 21 اسفند 1395 ساعت: 12:33